PDK Batu Arang

7:47 PM Edit This 0 Comments »


Di tubuhkan pada 1 April 2005. Bermula dengan 6 orang pelatih bersama dua orang petugas.Beroperasi dengan program lawan kerumah. Setelah beberapa bulan berlalu , 1hb Mac 2006 dapat kami menjalankan pemulihan di kelas.

Hari ini hampir lima tahun PDK Batu Arang wujud di Batu Arang. Jumlah Pelataih sudah meningkat kepada 33 orang. Petugas seramai Tiga orang termasuk saya sebagai penyelia dan dalam proses mencari seorang lagi petugas.

Banyak kejayaan yang dapat di Banggakan oleh Pdk kami. Kerjasama dari Pengerusi,penyelaras dan pegawai PKMD yang banyak membantu. Tidak kurang juga kerjasama dari ibubapa juga komuniti .

Sudah Empat orang pelatih PDK Batu Arang sudah ke Pendidikan Khas dan seorang ke SK Aliran Perdana. Pada kami ini adalah satu kejayaan. Walaupun ucapan tahniah atau terima kaseh tidak di ucap. Harapan saya biarlah pelatih yang dah Keluar dari PDK tidak akan datang lagi ke PDK sebagai seorang Pelatih. Insya 4JJI.

Semoga di permudahkan oleh 4JJI segala kerja-kerja kita dalam usaha pemulihan Orang-Orang Kurang Upaya yang di pertanggungjawabkan kepada kita semua.

Ok sampai jumpa lagi di lain cacatan. K bye

0 comments: