Konvevsyen PDK 2009 di BTS

7:10 AM Edit This 0 Comments »
Assalamu'alaikum.... Hai...harap semua sihat-sihat belaka...

Guru Besar disebelah saya yg senyum lebar bertudung merah masih anggun dan menawan

SPM 1979 hampir 30 tahun meninggalkan SM Kemudi,Bachok,Kelantan.
Tak pernah terfikir,akan berjumpa dengan gur
u besar(pengetua) sekolah saya di sana....

Kalau dulu..
Takut,kecut,segan...macam-macam rasa bila berhad
apan dengan guru besar ini...
Tapi hari ni,sebaliknya pula.....
Seronok sangaaaat!

Tapi yang silapnya...sembang punya sembang....
Nombor telefon lupa nak mintak....alahai cikgu....
Kalu ada jodoh..insyaallah..
Jumpa lagi...



Berdirinya Seorang Pengerusi

Pengerusi PDK saya tidak melepaskan peluang keemasan untuk bertanya soalan pada hari pertama konvensyen...

Yang bertudung Hijau tu lah Saya

Malam gala konvensyen PDK masing-masing bergaya sakan,mengerlap-ngerlip mengalahkan artis hollywood....(:


Azian berdiri no 3 dari kanan

Banyak persembahan dijadikan halwa mata dan telinga pada malam teresbut.
Persembahan percussion daripada pelatih2 PDK, tak terkecuali jugalah pelatih PDK saya.....Nurul Azian Jayus...

Membuat persembahan di barisan hadapan....

Senyuman Manis Dato' Sri

Tahniah dan Syabas diucapkan kepada
Dato' Sri Shahrizat Abdul Jalil diatas komitmen dan kerjasama yang diberikan...
Amat-amat membanggakan kami khususnya golongan OKU....

TAHNIAH DATO' SRI...!!!!

ok...jumpa lagi..
bye....


0 comments: